4/24/2012

Lace&Mint

na wstępie chciałam przeprosić za przerwę w bloggowaniu, jednak obowiązki szkole i "przyjacielskie" stawiam na pierwszym miejscu. Ostatnio zrobiło się na prawdę ciepło (dzisiaj było 18 stopni !) więc od razu przeżuciałam się na rower. Jednak nie mogę już doczekać się lata kiedy będę mogła założyć shorty.Skoro już jestem przy temacie shortów to dzisiaj byłam w lumpie kupiłam kilka par długich spodni, które własnie przerabiam na krótkie spodenki. Już niedługo w outfitach :)
 Kilka zdjęć z sobotniej sesji( nie miałam czasu na dodanie zdjęć)







6 komentarzy:

  1. I lovee the jeans with the leather jacket and those heels! (:

    OdpowiedzUsuń
  2. you look gorgeous!!! lovely outfit ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow fantastic look! great shoes!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za powiadomienie o Twoim blogu u mnie :) Zaobserwuję Cię, bo znasz się na modzie i bardzo podobają mi się twoje sety, szczególnie ten i poprzedni. :0 Również mam 14 lat :>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń