5/13/2012

Cobalt pants

Od dawna kusi mnie coś na casualowe zestawy. Może to przez pogodę która ostatnio jest niezdecydowana. W każdym bądź razie każda próba poszukania czegoś zwykłego ale też ładnego nie okazała się prostą sprawą. A przecież tak często wychodzę w takich strojach do szkoły ! Na ratunek na szczęście przyszły moje nowe kobaltowe spodnie prosto z Bershki. Miałam zamiar kupić klasyczne jeansy, ale w przymierzalni ciężko było mi się na któreś zdecydować. Na szczęście przyuważyłam na wieszaku te oto spodnie, które ratują dzisiejszy outfit przez nudą.





 pants - Bershka boots - Dr.Martens hat - sh belt - sh

xoxo

22 komentarze:

  1. Cudownie, uwielbiam twój styl! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ŁAAAAAAA, JAKI CUDNY SWETER!!! pozdrawiam i zapraszam na nową notkę na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste buty i sweter !jaram sie !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie! Podoba mi się twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. The whole outfit looks great! I especially love the splash of red from the belt and hat. (:

    OdpowiedzUsuń
  6. you look so prettY:)) the sweater is great plus i adore the colour of your jeans:) and the area is lovely!

    tynasjotter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter-mam podobny :) Dziękuję za komentarz :) Już zaobserwowałam,odwdzięczysz się?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaram się spodniami! <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne spodnie, a do tego świetnie na Tobie leżą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienie kolorystyczne ;)

    Pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne spodnie <3
    zapraszam do mnie:
    http://water-melon3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. i love your hat!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam takie spodnie (;
    kocham ich kolorek (;
    jeeejku sle cudnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. kapelusik jest fantastyczny <3 buziak!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne okulary! :) gdzie kupiłaś? bo chyba podobne dziś gdzieś mierzyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Te spodnie i kapelusz! <3 Udana całość,w ogóle ciekawy blog ;)
    Może obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń