5/17/2012

Paradise on Earth



Jak ja dawno nie miałam na sobie spódniczki. Szczerze mówiąc to ostatnio nawet nie miałam ochoty na zakładanie niczego innego niż spodnie i sweter, ale to przez tą pogodę. Wszystko będzie wracało do normy wraz z ładną pogodą. Zdjęcia były robione w niedziele. Dzisiaj nie odważyłabym się wyjść na zewnątrz bez swetra i płaszcza. Jak patrzę za okno to mi się zimno robi. Więc z niecierpliwością czekam na słoneczko, żeby tylko gdzieś wyjść i z przyjemnością zrobić zdjęcia.







Zostało tylko 44 dni do wakacji, z czego tylko około 25 będę w szkole. Dzisiaj moja siostra skończyła matury, więc od dziś ma wakacje. Jak ja jej zazdroszczę ;). 
Miłego czwartku ! <3

skirt - DIY belt - sh tee - Pull&Bear coat - Bershka shoes - H&M glasses - H&M

xoxo

13 komentarzy:

  1. jeju, niesamowicie mi się podoba! cudowne połączenie, spódniczka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódniczka, a całość fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely!
    Theblackeffect.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka, czy tam sweterek pod spodem jest świetna/y! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojeny!ty naprawde masz tylko 14lat i juz tak cudownie uksztaltowany styl!?-zazdroszcze:*
    co do spodnic,to tez tak mialam,ze nie moglam wyjsc ze spodni,ale ostatnio w sh trafiam na same ladne spodnice,wiec leza w szafie i czasami zmuszam sie zeby je zalozyc,ale jak juz zaloze to jest fajnie;)od razu tak bardziej dziewczeco:)
    buziaki
    ps.obserwuje
    ps.czy okulary kupilas w tym roku-bo sie w nich zakochalam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;)
      tak, kupiłam około 2 tygodni temu

      Usuń
  6. ja też już mam wakacje bo jestem maturzystka :) ale zaloze sie, że siostra wykrada Ci ciuchy z szafy, bo masz je strasznie fajne!!
    obserwuje;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice look! love the trench!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for visiting my blog and your sweet comment.

    I've followed you now. This post is really cool, your hair and outfit is amazing!!

    http://emi-doll.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNE ZDJĘCIA


    Chciałam Cię zaprosić na moje rozdanie Lemon Lovely
    http://paulina-zukrowska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-lemon-lovely.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Love those sunglasses!!
    And thanks so much for the comment on my blog! Would you like to follow each other?
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń