6/08/2012

catch a moment only this makes life beautiful












Nareszcie ładna pogoda ! Co prawda tylko do południa, ale zdjęcia zdążyłam zrobić. Podczas spaceru a moim psem i tatą. :) 
Total white look to to co mnie kierowało w tym secie. Jednak spodenki mi spadały więc musiałam założyć pasek, a nie miałam białego. Postawiłam więc na brąz. Od razu wiedziałam, że chcę założyć te butki. 
Żeby nie było nudno dodałam wianuszek, który od dawna chodził mi po głowie. Szukałam na stronach internetowych, jednak zapomniałam o tym, że mogę zrobić go sama. Szybko się więc "nawróciłam" i przeszukałam cały dom w poszukiwaniu sztucznych kwiatków. Co prawda wolałabym coś w stylu stokrotek, ale żółtym akcentem nie pogardzę. :) 
Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają. Jak spędzacie długi weekend ? <3

headband - DIY top - sh shorts - sh shoes - Stradivarius
xoxo

17 komentarzy:

  1. Te butki nie przypadły mi do gustu ;>
    Ale piesio jak najbardziej ;D ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są śliczne:) słodki psiak<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty :)
    http://or-and-kw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous! very country, young and fresh. just like a movie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie przełamałaś biel. Ja dopiero zaczynam może zajrzysz :) ? http://in-the-colors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice Blog! :) like your photos :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi ! :)

    I just viewed your blog, and it amazing. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net. I am hosting a wonderful Princess Vera Wang Giveaway which includes an exclusive sneak peek of her upcoming junior's collections. If you want to enter go directly to the site link and read to found out how to win. Well, I hope I hear from you soon. :)


    steven b.

    OdpowiedzUsuń
  10. thx for your comment on my blog.

    I like your photos on your new post. it looks very natural. keep it!

    denimtarian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne buty :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks ♥

    Wow beautiful outfit & pictures! :o

    I follow, maybe follow back ?

    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia... ;) Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  14. What gorgeous photos, the first one especially :) Love the flowers in your hair, it looks angelic!

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie wyglądasz ! A twojego pieska ubóstwiam!!! kOCHAM owczarki niemieckie <3

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw! Fanje butki ;)

    OdpowiedzUsuń