6/24/2012

Hello Summer !


Nareszcie jest ! Wymarzone, piękne, ciepłe i tak długo wyczekiwane lato. CZy aby na pewno takie ciepłe?
Wczoraj może i tak, ale dzisiaj słoneczko się schowało. Jednak byłabym nie sobą gdybym wczoraj nie skorzystała z tak pięknej pogody. Więc ruszyłam w trip zatłoczonym busem do Mielna. Tam spędziłam z przyjaciółką połowę pięknej soboty..



Dzisiaj wyjątkowo dużo zdjęć. Mam nadzieję, że się podobają. Więc miłego oglądania ;)








Moja piękność <333


















Za niecały tydzień wakacje. Postanowiłam, że pierwszy dzień wakacji MUSI być nie zapomniany. Mój plan to wyjazd od razu po szkole z całą klasą nad morze, potem może jakaś imprezka ? A wy jak planujecie spędzić swój pierwszy dzień wakacji ?

Przy okazji podaje wam link do mojego allegro, możecie któraś z was sobie coś upatrzy ?
Sprzedaje tam moją cudowną sukienkę z tamtych wakacji, niestety wyrosłam ;(


tee - H&M  shorts - Wrangler + DIY  cap - sh shoes - Vans

xoxo

6 komentarzy:

  1. Lodylodylody ♥
    A ja w pierwszy dzień wakacji sb na pizze ide ;D
    +genialne spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato lato lato wszędzie tylko szkoda że zimno ale będzie cieplej !
    Fajna stylizacje ! Ta bandamka i czapka cudne ;)


    Zapraszam do mnie : brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń