6/18/2012

something new

Miał być post z outfitem. Jednak kiedy dopisuje pogoda to nie mam czasu, a kiedy mam czas to nie ma ładnej pogody. A jeżeli się już trafi, że jest pogoda i jest czas to nie ma kto mi zrobić zdjęć. Z tych nudów postanowiłam coś "wytworzyć". Wystarczyły stare jeansy, nożyczki i ćwieki. I voilà para nowych shortów gotowa. Zaprojektowałam jeszcze kilka nowych par, które zrobię jak tylko znajdę czas i ćwieki. 
Może podobają wam się jakieś inne printy ? Jakieś pomysły na nowe shorty, bo ja mam w zanadżu kilka. ;)
Jak, podobają się ?







Tymczasem w mojej głowie jest pełno outfitowych pomysłów. Nie mogę już się doczekać, kiedy je zobaczycie !

Miłego tygodnia kochani ! <3

xoxo

8 komentarzy:

  1. love it!! it turns out great ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. cool shorts! can´t wait to see the looks!

    OdpowiedzUsuń
  3. O myślałam żeby zrobić to samo ze swoimi spodniami aż w końcu zapomniałam... ;P
    Więc już chyba nie muszę pisać, że mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na spodenki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the shorts!!

    xxx Julia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! bardzo mi sie podobają♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba się! też planuję nieco podrasować swoje spodnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne : ) Ja muszę tylko wytrzasnąć skądś ćwieki, bo pomysłów mam tysiące!

    OdpowiedzUsuń