7/31/2012

Sunny Bag










Ostatnio była tak piękna pogoda, że leżałam tylko plackiem na plaży i kiedy mogłam zrobić zdjęcia przed wyjazdem nad morze to odsypiałam imprezy. W poprzednim tygodniu też dużo się działo więc nie miałąm czasu żeby tu wejść. Teraz jest nadal ciepło, ale nie aż tak żeby leżeć na plaży. Wczoraj więc pojechałam z przyjaciółką do miasta i zrobiłam kilka zdjęć. ;)

Ah i to jest ta torebka o której kiedyś tam wspominałam, że ją kupiłam. Jest bardzo słoneczna nadaje uśmiech każdemu outfitowi ;)

shoes - vans
shorts - sh
tee - gift
denim shirt - H&M
hat - sh
bag - Allegro.pl
bracelets - Glitter % and Stradivarius

xoxo

9 komentarzy:

  1. Very nice visit my blog perlitalizardo.blogspot.com follow me and follow you

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś :D


    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknieeeee, tylko ja bym chyba zmieniła buty...

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw jest cudowny! fajnie wszystko zgrałaś !!<3
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ladnie <33
    obserwuje

    sunsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boziuuuu jakaś Ty śliczna! 15 lat... Za 3 lata nie odpędzisz się od chłopaków!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu. w życiu nie dałabym Ci 15nastu lat- wyglądasz bardzo dojrzale, a zarazem masz taką kochaniutką buźkę C: a co do stroju to cudny outficik Ci wyszedł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń