7/17/2012

Walk With Me

Kolejny raz mam ochotę skarżyć się na pogodę. Sprawdzając prognozę chcę mi się zaszyć w domu pod kołdrą.Dzisiaj jednak nawet zaświeciło słońce. Korzystając więc z takiego nie spotykanego zjawiska zrobiłam zdjęcia. Outfit może jakiś nie wyszukany, ale totalnie w moim stylu. Niby zwyczajnie. Jednak prosto i z klasą. Całość lubię przełamać dodatkami. Mam nadzieję, że się podoba. :)


















shorts - Oliver Peoples/sh
jumper - Bershka
belt - sh
necklace - Glitter
hair eraser - H&M
shoes - CzasnaButy.pl
handbag - Primark


Jeśli macie czas to zajrzyjcie na moje Allegro KLIK. Shorty z kwiatkami, spódniczki, sukienki. 

xoxo

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny look !!!

    naszyjnik super !!!

    pozdrawiam serdecznie


    MArcelka Fashion BLOG



    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :O amazing :O all is amazing :O

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so pretty! Elegant and simple. Great outfit :)

    xoxo

    www.thestyleduckling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba i to bardzo! ;) Nie obraziłabym się, gdyby każda rzecz z tego outfitu zagościła w mojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm osobiście mi się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie ;o jestem mile zaskoczona :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sweterek!
    Bosko wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodenki zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny outfit :)
    zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam :)
    http://martinasss.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny outfit.
    Obserwujemy ?
    http://wera-weerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra OOTD , Zapraszam do mnie . :)
    Za obserwuj plis http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń