8/23/2012

Paray le Monial - Photo Dairy

Jak dobrze wiecie niecałe 2 tygodnie temu wyjechałam na wakacje do Francji i do Włoch. Naszym pierwszym przystankiem była Francja. Przepiękna miejscowość Paray le Monial, w której zostaliśmy na kilka dni na zawsze pozostanie w moim serduszku.Piękne widoki, przepyszne lody, piękni ubrani francuzi i do tego cała masa dobrej zabawy ze znajomymi. Miałam możliwość poznania ludzi z całego świata, więc poznałam pełno wspaniałych osób. Mam do prawie wszystkich kontakt więc znajomość nie zostanie tylko wspomnieniem. ;)














i was wearing : 1. blouse Pull&Bear, skirt - Stradivarius handbag - Bershka 2. tee - H&M shorts - sh 3.tee - Pull&Bear sweater - Bershka shorts - sh shoes - hd

spodziewajcie się kolejnej dawki zdjęć :)

xoxo

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:) zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, chciałabym cię poprosić o opinię na temat mojego bloga, bardzo liczę się ze zdaniem innych, a więc chciałabym poznać twoje :)
    closedindreams.blogspot.com
    jeśli blog się spodoba, proszę o zaobserwowanie,
    kiedy dojdziemy do 100 obserwatorów, zorganizuję konkurs, który może się wam spodobać :)
    oczywiście możesz liczyć na to, że się odwdzięczę :)
    PS. Przepraszam za SPAM jeśli ci to przeszkadza.

    + świetne zdjęcia :) piękny krajobraz i fajni znajomi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome pictures! I especially loved your glasses in the first few pics. (:

    OdpowiedzUsuń