8/04/2012

Please hurry back ♥












Dzisiaj typowo sportowy look. Po jednym dniu buty zdały egzamin. Jako wcale nie dumna mieszkanka tak zwanego zadupia, której uciekł sprzed nosa autobus musiałam pedałować właśnie w tych butkach na spotkanie z przyjaciółką. Ku mojemu zdziwieniu jechało się całkiem wygodnie. Stwierdziłam więc, że są to buty idealne dla aktywnych kobiet takich jak np. ja. ;)

A w tym roku chyba mam szczęśnie na wyprzedażach, ponieważ złapałam ostatni rozmiar tych spodenek po drugiej obniżce. Ponad to idąc do kasy z moją przyjaciółką, która w Clarie's kupowała okulary za 20 zł, mogłyśmy dobrać sobie po 2 rzeczy z wyprzedaży ! 5 przecenionych artykułów było za 20 zł. Kolejnym łupem z wyprzedaży były okulary tzw. kocie oczy, które upolowałam w House za tylko 7 zł ! Ahhh uwielbiam gdy pani w kasie mówi mi cenę niższą niż na metce <333
Te i inne łupy z wyprzedaży zobaczycie w kolejnych postach ;)

ah i tak przy okazji. Był ktoś z was już w Wenecji? Bo ja za tydzień wybieram się tam i do Francji.
Moglibyście polecić mi miejsca, które na pewno trzeba zobaczyć i sklepy, które trzeba odwiedzić.
Będę wdzięczna ;)

shirt - sh
shorts - Pull&Bear %
shoes - CzasnaButy.pl
bracelets - Stradivarius, from my sister

xoxo

7 komentarzy:

  1. You look effortlessly chic!
    Love,
    -Tina
    http://2petite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna zastanawiam się nad połączeniem właśnie takich szortów z koszulą.Bałam się,że to do siebie nie pasuje,ale kiedy zobaczyłam to w twojej stylizacji okazało się,że wszystko jest okej ;) zapraszam do siebie(dopiero zaczynam)+obserwuję twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania, a przede wszystkim te sportowe szorty! Uwielbiam takie - luźne, wygodne.. ;) Świetny blog!!! Obserwuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I ADORE this outfit. I've always wanted to try to pull off the sporty-sweats look with a top like this but I haven't been able to make it work yet. Kudos to you for making this look totally fabulous :)

    xoxo

    www.thestyleduckling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog :) Obserwuję :D
    Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz!
    A te buty są geeenialne !!

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń