9/23/2012

All I Heard Was Nothing












jacket - sh skirt, tee - bershka shoes - czasnabuty.pl hat - sh

Pogoda ostatnio nie dopisuje, jednak musiałam w końcu zrobić zdjęcia. Tak dawno nie było ich na blogu.
Kutkę kupiłam w second-handzie za całe 2zł. Jestem z niej bardzo zadowolona, bo od dawna takiej szukałam.
Jak już zdążyliście pewnie zauważyć. Na moim blogu jest wiele nowych zmian w tym NOWY LINK ! Długo zastanawiałam się nad tym, bo nie wiedziałam czy "traficie" na mojego bloga, ale jednak nie mogę mieć innej nazwy bloga i linku. Dlaczego jednak taka nazwa? Bardziej z nią się utożsamiam i już dawno z nią funkcjonuję na moim photoblogu. (KLIK dla chętnych)
Nie mam nic innego do powiedzenia, oprócz tego, że w tym tygodniu jeszcze 2 posty z outfitem będą na pewno, a i pewnie wystawię moje rzeczy na aukcje. ;)
Miłego tygodnia !!!

xoxo

12 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz. bardzo interesujące zestawienie!

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo ładna:)
    Świetny blog, obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące zestawienie, ale sama chyba bym się na takie nie odważyła. Dlatego jeszcze większy + dla ciebie!

    ODDAJ WŁOSY ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, w zasadzie moje włosy są bardzo zniszczone, ale dzięki odpowiednim kosmetykom dają radę ;) <3

      Usuń
  4. Witaj Kochana :*
    dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i miły komentarz :) masz zniewalająco piekne włosy :)
    stylizacja na 5 połaczenie stylu militarnego z nutką odchodzącego lata :* Co powiesz na obserwację ???

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg jaka ty ładna *.*
    Zapraszam do mnie,obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://pamientnik-marty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za komentarz ;) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. przypominasz mi Violet z American Horror Story ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula super ! + obserwuje :*
    Zapraszam w wolnej chwili, Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing outfit!!!
    Would you like to follow each other?! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń