10/25/2012

studs - sensation of season






Nie da się ukryć, że ćwieki to sensacja sezonu. Są wszędzie, na butach, kurtkach, koszulkach, torebkach, bransoletkach itd. Ja szczerze mój zapas ćwieków na ten sezon zapełniłam. Może nie mam tak dużo rzeczy z ćwiekami, ale i tak mi się przejadły. To nie oznacza jednak, że "zrywam" z ćwiekami, nie nie nie. To co mam mi wystarczy i więcej po prostu nie potrzebuję. ;)

Pewnie śmiesznie będę wyglądać w tych butach. Lity tak samo jak i ćwieki są wszędzie, a ich połączenie to już podwójne szaleństwo. Ja jednak pomimo tego, że tak wiele bloggerek je ma, ja też musiałam je mieć. Na razie nie będę w nich chodzić, tylko do zdjęć. Te buty są z wholesale-dress.net, a ich cena to tylko ok 20 $, więc to kolejny powód ich posiadania. Przecież nie stać mnie na oryginalne Jeffrey Campbell ! A te tak szczegółowo je odzwierciedlają. Zobaczcie same jaka niska cena tak pięknych butów. ;) 


xoxo

10 komentarzy:

  1. O matko! Cudne! <3

    poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście nie podobają się ani cćwieki, ani lity :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Great! I love studs!
    hope you'll visit my blog!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne! Ile się tam płaci za przesyłkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy od wagi, firmy kurierskiej itd
      http://www.wholesale-dress.net/shipping-ac17 tu powinnaś znaleźć ;)

      Usuń
  5. Są cudowne <3

    Chciałabym zaprosić Cię do konkursu :)
    Można wygrać buciki które wybierasz ty firmy renee :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    ja już obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń