11/02/2012

Breakeven













sweater - H&M skirt - DIY sunnies - H&M shoes - Wholesale-dress.net


No i jest jesień. Szczerze, dopiero w tym roku dostrzegłam jaka jest piękna. Pomimo tego, że bardzo często pada i jest zimno, to ją lubię. Jest pełno kolorowych liści na drodze, a park to chyba najpiękniejsze miejsce w mojej mieścinie. Chyba dopiero teraz zauważyłam jaki mamy piękny park. Jesień też lubię za to, że można wieczorem usiąść przy oknie otulona w kocyk lub kołderkę, z kubkiem gorącej herbaty i patrzeć jak wszyscy marzną tylko nie ja. A najlepsze w jesieni jest to, że to najlepsza pora do noszenia swetrów. A jak już kiedyś wspominałam, to właśnie one są moją ulubioną częścią garderoby. 
And here is Autumn. I love that season for beautiful colours and beautiful parks. I love cold evening, when I can sit next to the window, wrapped in a quilt or blanket with hot tea and just looking at cold people. But I love Autumn the most becaouse is the best time to wear sweaters. I really love them and I'm going to wear them all the time.


xoxo

 



21 komentarzy:

  1. Jak zwykle jesteś świetnie ubrana!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna, prosto i efektywnie, uwielbiam takie stylizacje :)
    dziekuję za miły komentarz :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks for ur comment on my blog. im following you now! follow me back? =)

    omg you're 15? you have amazing fashion sense!!!!! i love your style. do you take your own outfit pictures?

    -laura
    www.lauraupintheclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. prostota żądzi :) bardzo fajny zestaw i piękna ty

    OdpowiedzUsuń
  6. you're so pretty!!! great photos:) great outfit ♥

    tynasjotter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Alee buty *-*
    Super blog , przy okazji zapraszam : http://bombelkowy-blog.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz !

    Buziaki :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz! Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tą stylizację! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne połączenie-Te buty + spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są mega <3
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz 15 lat? :o Wow, nie wyglądasz :o
    BUTY WYMIATAJĄ <3

    +obserwujey? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ! ^^
    + Obserwuję i zapraszam również do obserwowania ♥.

    OdpowiedzUsuń
  15. totalnie pozytywnie jestem zaskoczony, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przecudownie! Kocham takie stylizacje, to moja ulubiona kolorystyka - szarości, czerni, granaty. Do tego jeszcze ćwieki, które uwielbiam :>

    +obserwuję i liczę na to samo :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty są mega! Czekam na przypływ kasy i będą moje :)) Cała stylizacja zachwyca. Swetry ulubiona cześć garderoby? Moja pewnie też będzie ale jak się zaopatrzę w jakieś :P Bo do tej pory biedą piszczy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny blog ;)

    OBSERWUJĘ i zapraszam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia i lity oczywiście , pani na zdjęciach również łada (: hehe

    POZDRAWIAM ,oraz obserwuję twój blog (:

    OdpowiedzUsuń