11/24/2012

Today's DIY - Notebook






Ostatnio nudząc się postanowiłam odświeżyć mój pamiętnik. Pewnie dużo z Was ma swój. Dla mnie jest to ważna rzeczy i chyba warto, żeby ładnie wyglądała. Postanowiłam obkleić go zdjęciami, które mnie inspirują. Efekt bardzo mi się podoba, a Wam?


Last time I was really bored, so i decided to refresh my notebook. It's important thing for me, so it should looks great. I really like the effect, and what do You think about it ?

Proszę, jak macie czas zajżyjcie na moje allegro, nie mam kasy. ;(  KLIK
xoxo
 
 
 

7 komentarzy:

  1. Jej świetnie wyszedł *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! Zrobiłam kiedyś diy z jednym moim zeszytem i też fajnie wyszło ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper to wygląda ! ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie prowadziłam nigdy pamiętnika, ale podchodziłam do tego pomysłu parę razy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wyszło !



    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)
    PS - u mnie konkurs - do wygrania buty ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i pomysłowe zrobię tak samo z moim :D

    OdpowiedzUsuń