12/30/2012

summary of the year - 9 BEST BLOGS !










her blog - www.fashiononymous.net
 Zoe jest i będzie zawsze na moim miejscu numer jeden. Nawet nie wiem jak to opisać, ale wszystko co robi jest dla mnie inspiracją, nie mówiąc już o tym, że to ona zainspirowała mnie do tego żeby założyć bloga.

Zoe is and she will be forever my number one. I really don't know how to describe that, everything what she makes inspires me, the most important is that she inspired me to create my own blog.


her blog - www.ordinarypeople.ca

Alyssa z ordinary people nie ma drugiego miejsca, bo miałabym serce z kamienia umieszczając ją na nim. Razem z Zoe jest numerem jeden. Wszystkie jej outfity inspirują mnie, kocham jej lookbook'a, a jak mnie "zfanowała" na lookbook'u to jeszcze bardziej ją pokochałam. :D

Alyssa from ordinary people hasn't got the second place, I'd have a heart of stone. Together with Zoe she is number one. Her every outfit inspirs me, I love her lookbook, and when she fanned me on lookbook I loved her much more. :D


her blog - www.alicepoint.blogspot.com/
Alice to chyba nie trzeba przedstawiać. Pełna perfekcja, klasa i sama marka w sobie. Jedna z najbardziej inspirujących osób w sieci.

I think I don't need to show you Alice. Full of perfection, calssy and brand in herself. One of the most inspiring person in network.





her blog - www.raspberryandred.blogspot.com
Najbardziej urocza Weronika w sieci. Nie tyle co blog modowy, ale życiowy. Jej zaskakujące zdolności w pisaniu postów sprawiają, że nawet gdy czytasz o pralce jesteś zachwycona.

The most charming Weronika from network. It's not only fashion blog, but blog about pure life too. Her surprising writing ability makes that when you reading about washing-maschine, you're
absolutely delighted.

her blog - www.jestemkasia.blogspot.com

Kasi chyba też nie trzeba przedstawiać. Boho, hippie to chyba jej ulubione słowa. Królowa prostoty i klasyki, w jak najlepszym wydaniu.

I don't need to show Kasia too. Boho and hippie are probably her favourite words. King of simple and classy in the best edition.


her blog - www.fashiontoast.com


I kolejna marka sama w sobie. W sumie nie wiem co lubię w niej najbardziej: urodę, klasę, klimatyczne zdjęcia. Chyba to wszystko po prostu tworzy fashiontoast, wszystko w jednym, ale w odpowiednich proporcjach.

And the next brand. I really don't know what I like the most in her: beauty, classy, climat photos. I think that all this together makes fashiontoast, but of course in appropriate proportions.


her blog - www.movesfashion.blogspot.com
 Pewnie zabrzmi to głupio, ale nawet nie wiem co ja w niej lubię. Pewnie dlatego że nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale coś sprawia, że jej blog nie jest dla mnie "normalny". Po prostu patrząc na nią się zachwycasz, to wszystko.

I'm bet you will think that sounds weird, but I really don't know what I like in her. That's because I have never been thinking about it. Her blog isn't for me "normal", I just look at her and I'm
delighted.


her blog - www.outofabook.blogspot.com
Bathany była chyba drugą osobą, która mnie bardzo inspirowała. Nie mam pojęcia co o niej napisać, jak wejdziesz na jej bloga to na pewno zrozumiesz dlaczego tak bardzo ją lubię. Jej nie da się nie lubić !

Bathany was probably the second persond who inspired me the most. I have no idea how describe her, when you'll see her blog you'll understand why I adore her. It's impossible to not like her !




her blog - www.aprettypass.blogspot.com
Znałam ją już dość długo, ale teraz zaczęła mnie inspirować. Niby nic wielkiego, ale przecież to jest to co tygryski lubią najbardziej (czyli oczywiście ja).

I have known her for long, but she's inspirs me for short time. This ain't fireworks, but this is still what tigers like the most (of course me).




xoxo










2 komentarze:

  1. such lovely choices of bloggers! love them all!
    Happy New Year

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubiuę i zaglądam na te blogi a Zoe sie wyszczególnia ;)

    P.S - Obserwuję i liczę na rewanż http://wykrzycz-mi-szeptem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń