5/18/2013

KARUAN - CHOCOLATE DYSTANCE

Jestem wierną fanką minimalizmu. Uważam, że to właśnie w prostocie kryje się prawdziwe piękno. Pierwsza myśl kojarząca mi się z minimalizmem to biel, biała koszula. Moją koszulę nie zamienię na żadną inną. Jest idealna. Chociaż kupiłam ją już dość dawno to nadal nie mogę przestać jej nosić. Połączyłam ją z dresowymi spodenkami, panterkowymi lordsami i drobną biżuterią. Muszę powiedzieć, że właśnie w takim stroju czuję się najlepiej.
Tak z innej beczki to jutro wyjeżdżam na tydzień do Londynu, więc na pewno przywiozę mnóstwo zdjęć !!!
I'm faithful fan of minimalism. I confess less is more. The first association with minimalism is white, white shirt. Despite my one I bought long ago I can't stop wearing it. I mixed it with leisure shorts, leo flats and petite jelewery. 
Tomorrow I'm going to London, I'm sure I'll take a lot of photos !!!






wearing: shirt-Bershka shorts-Pull&Bear flats-H&M jelewery-stradivarius/H&M

6 komentarzy:

  1. ja również nie lubię obwieszać się jak choinka :) Twoja stylizacja jest wygodna i "lekka" - i to mi się w niej podoba. Nie ma żadnej zbędnej rzeczy...

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia i świetna stylizacja <3
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz,fajne panterkowe lordsy:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te zdjęcia w okularach . wyjątkowe . wszystko te zdjęcia są wyjątkowe ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalko-mania.blogspot.com dodaj się do obserwatorów jeśli chcesz

      Usuń