6/02/2013

LONDON 2013

 Jak wiecie, albo już zdążyliście wywnioskować ostatnim moim wyjazdem był wyjazd do Londynu. Nie mogę powiedzieć, że się zawiodłam (chyba wręcz przeciwnie), ale spodziewałam się zupełnie czegoś innego. Ja, jako wierna fanka dużych miast odnalazłam tam swoje miejsce i wiem, że w najbliższym czasie muszę tu wrócić. Mimo, że pogoda jest rzeczywiście okropna, zdjęcia przez to wychodziły nadzwyczaj brzydkie, a moje włosy puszyły się po 5 min na dworze to chyba wcale mnie to nie odstrasza by tam wrócić. Zostawiam Was z tymi zdjęciami, które wyszły dobrze, albo dało się je jakoś "odratować". :)
As You know, or you just discovered I was in London last time. Despite having terrible weather I haven't
discouraged with this place. I guess as soon as it is possible I'll be back there. :)



2 komentarze:

  1. Bella!
    You have an interesting blog
    J'adore
    <3
    Let's follow each other through GFC :)

    Danica Stark

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Ja też chciałabym tam jeszcze kiedyś wrócić;)
    F.

    OdpowiedzUsuń