8/24/2013

FREE ELEGANCE


Swobodna elegancja. Dla niektórych jest nie do pomyślenia żeby połączyć styl sportowy z eleganckim. Dla mnie to jedne z lepszych połączeń. W mojej szafie większość ubrań jest czarna, biała, szara lub w innych stonowanych kolorach. Dzisiaj postawiłam na klasyczny biało - czarny look. Elegancką koszulę połączyłam z shortami, a eleganckie dodatki przełamałam sportowymi butami. 
Free elegance. Someone can think it's cray to mix the two of most contrasting styles. For me it's one of the best combinations. White, elegant shirt with sporty shorts and extravagant accessories with sporty shoes. I love it !






shirt - Bershka, shorts - StaffbyMaff, shoes - nike, clutch and jewellery - H&M

17 komentarzy:

  1. Niezła stylizacja :) że się tak wyrażę, masz bardzo sympatyczną twarz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny outfit! Elegancki a zarazem wygodny. Będę tu częściej wpadać. Obserwuję i czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :)
    obserwujemy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 miałyście super pomysł na wspólnego bloga :)

      Usuń
  4. wszystko swietnie a buty bym zmieniala na sandalki na obcasie np ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też myślę, że by pasowały, ale w tej stylizacji chodziło o swobodę, a poza tym to nie posiadam niestety takich sandałków ;<

      Usuń
  5. no właśnie o to chodzi, że sportowe buty pasują tu zajebiście !
    PERFEKCJA

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam połączenia b&w, do tego masz piękne włosy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę podoba mi się ten look, totalnie w moim stylu ! :) świetne szorty :)
    obserwuję ! i zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły :) Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny set :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń