8/29/2013

LATE SUMMER



Pod koniec lata zawsze lubię mieszać letnie ubrania z tymi jesiennymi. Jak wiadomo jestem zwolenniczką prostych rozwiązań, dlatego stawiam na nieprzekombinowane i estetyczne stylizacje. Dzisiaj wybrałam jedno z moich ulubionych ubrań, czyli koszulę w kratę. Mogłabym nosić ją na okrągło i nigdy by mi się nie znudziła. Jako że lato nie jest już takie ciepłe połączyłam ją z botkami i shortami, które już znacie z poprzedniego postu.
In late summer I love mixing summer clothes with fall clothes. As you know I am a follower of simple things. Today I show you my favourite cloth - checkered shirt. I can wear it everyday. Today I link it with boots and shorts, which you know from previous post.

shirt, bag - H&M, shorts - StaffbyMaff, boots - Stradivarius

P.S Jak widziecie zmobilizowałam się i częściej dodaję posty :) Chcecie post z moją stylizacją na rozpoczęcie roku ?

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajny outfit :D
    Z chęcią zobaczę Twoją stylizację na początek roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to postaram się zrobić zdjęcia jeszcze przed poniedziałkiem :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz, buty genialne!
    Zapraszam do mnie
    www.worldcharlotte.blogspot.com
    Obserwuję, zapraszam również do dołączenia do witryny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look ! <3 naprawdę mi się podoba :) zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look!Wszystko co lubie, kratka, skora, extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w takich zestawieniach czuję się najlepiej :)

      Usuń
  5. zazdroszczę koszuli :D świetny kolor :)http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz!
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing :) Love the shirt :)
    Wanna follow each other? Let me know...
    Hugs :)

    http://fashionalatic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look, idealny na co dzień :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super połączenie :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega podobają mi się BUTY <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty! Wyglądasz super:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń