12/14/2013

Good morning !



No nareszcie wracam do żywych. Troszkę mi to zajęło, ale mam nadzieję, że czas przeznaczony na regenerację sił został dobrze przeze mnie wykorzystany :). Dzisiaj troszkę nietypowy post, ale to przez to, że jestem leniem i zmarzluchem, więc wolę siedzieć w domku niż wychodzić na dwór skakać przed aparatem. 

Finally I am alive ! It took me lots of time to regenerate, but I hope this time wasn't unused. As You know I am terrible lazy and I prefer staying at home than contorting outside. :)





watch - choies

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. moja córka dziękuje ci za wypożyczenie psa ;)

      Usuń
  2. o jeju Jesteś śliczna
    piękny pokój ♥

    http://julia-julson.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba twój typ urody, jesteś fotogeniczna, nie to co niektórzy :c

    my-retro-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You can certainly achieve a better rank on YouTube by only elevating the amount of views. But it doesnt show up real when you have a huge number of views with no comments or ratings. To deal with this problem, there are actually one or two companies on the market who offer at least an increase within the amount of views. They offer packages that take on expanding the amount of views and subscriptions, along with ratings and including comments. In the event you buy YouTube views as a piece of an entire package, your videos rating will seem much more authentic.
    jeux de foot 2016

    OdpowiedzUsuń
  5. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdj i piesek

    obserwuje i licze na to samo http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz włoski :) Ja bym je bardziej pocieniowała i zrobiła ombre jaśniejsze

    OdpowiedzUsuń