1/23/2014

Casual


 Co roku obiecuję sobie, że będę bardziej pracowita. Jednak zazwyczaj ograniczam się do pierwszego miesiąca, mam nadzieję, że w tym roku tak nie będzie. Chociaż trudno w to pewnie uwierzyć, bo już 23 stycznia, a ja dodaję pierwszy post w nowym roku.
Ogólnie nie prezentuję eleganckich czy wyszukanych kreacji, a ten oto co widzicie to typowy codzienny luzak. Prawdę mówiąc prawie codziennie chodzę w czarnych rurkach, więc dzisiaj zrobiłam wyjątek i założyłam jeansy , co nie zdarza mi się często bo zawsze wydaje mi się, że okropnie mnie poszerzają. Także jestem z siebie niezmiernie dumna, że jakoś przełknęłam ten fakt. ;)

Every year I promise I'll be more industrious. Usually I limit to the firt month, but I still hope this year will be different. Generally I don't wear elegant clothes, and this outfit is typical casual look. Truly I usually wear black skinny jeans so today I made an exception. I always think jeans make me wide, so I'm proud of myself I didn't care this time. ;)






jacket - cubus, jeans - zara, blouse - ny, backpack - stradivarius

10 komentarzy:

  1. fajna stylizacja
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny plecak! jesteś piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszarpane jeansy są czadowe! Wcale nie takie zwykłe, bo dodają zadziora całości i świetnie komponują się z luźnym, bordowym sweterkiem :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochana jestem w Twoich włosach i przepięknych brwiach! :)
    Wyglądasz świetnie!:)
    Obserwujemy? Ja kliknęłam, bo bardzo miło tu u Ciebie:)
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bywaj tu częściej! ;) Świetna kurtka♥

    OdpowiedzUsuń
  6. JEST NA PRAWDĘ SUPER :) bardzo mi się podoba
    będzie mi miło jeśli zajrzysz również do mnie, pozdrawiam!!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz Prześlicznie:)))

    Jak znajdziesz czas zerknij do mnie:))

    http://chicabombb.blogspot.com/2014/03/wish-list-dressale.html

    OdpowiedzUsuń