2/08/2014

10 questions to Gaba

Ostatnio pomyślałam sobie, że fajnie by było wprowadzić coś nowego na bloga. A, że ciężko mi systematycznie dodawać zdjęcia to postanowiłam stworzyć mały cykl postów "10 questions to blogger". Chcę przedstawić Wam w ten sposób kilka bloggerek, które w jakiś sposób mnie zainspirowały. :)

Lately I've came with new idea, to make new series of posts. It's hard for me to post photos often, so I decided to make "10 questions to blogger" posts. I'll show you some great bloggers who inspired me in some way. :)

Gabierla Grębska, blog - Kolorowadusza.blogspot.com, 17, Poland

1. Kiedy zaczęła interesować Cię moda i jak to się zaczęło ? / When fashion started inspiring you?
 W zasadzie modą interesuję się od małego dziecka - wtedy moim wielkim marzeniem było zostać projektantką i razem z kuzynką szyłyśmy nawet ubrania dla naszych lalek. Z czasem wszystko się rozwijało i stwierdziłam, że to moment aby spróbować i pokazać swój styl prezentując stylizacje na sobie / I'm interested in fashion since chlidhood. I've been dreaming to be a fashion designer and together with my cousin have been sewing clothes for our dolls. Later everything was developing and I decided to show you my style on me.
2. Kto jest twoją ikoną stylu ? / Who is your fashion icon ?
Zdecydowanie Twiggy! / Definitely Twiggy !
3. Ulubione bloggerki to.... / Your favourite bloggers are...
Chloe Ting, Song of style
4. Które miasto najbardziej Cię inspiruje i gdzie chciałabyś zamieszkać? / Which city inspires you the most and where do you want to live ?
 Uwielbiam wiele miast, ale najbardziej podobają mi się Londyn, NY, LA oraz Miami! / I love many cities but I like London, NY, LA and Miami the most!



5. Twój największy sukces dzięki blogowi to... / Your the biggest blog success is....
Pojawienie się w jednym wydaniu ELLE i wyjazd do Monachium z ekipą Stylight / Feature in ELLE and trip to Munich with Stylight.
6. Jakich ubrań masz najwięcej w szafie ? / What kind of clothes you have the most in your closet ?
Dziewczęcych w kolorach ziemi / Girly in browns
7. Ulubiony zespół muzyczny/wykonawca to... / Favourite musican or band ....
Disclosure, Coldplay oraz Arctic Monkeys
8. Czy wiążesz swoją przyszłość z blogiem, modą ? / Are you planning something with fashion in the future?
Mam nadzieję, że trafi mi się kiedyś oferta, dzięki której będę mogła połączyć swoje hobby z pracą. Jak na razie jednak nastawiam się na naukę i studia w zupełnie innym kierunku. / I hope someday I'll have an offert to mix hobby with work. For the time being I study in quite different way.
9. Skąd nazwa bloga ? / Why your blog calls Kolorowa Dusza (Color soul)  ?
Przed założeniem bloga byłam dosyć skrytą osobą i bałam się pokazać to, co tak na prawdę we mnie siedzi. Dlatego nazwałam bloga "Kolorowa dusza", bo pomimo tego, że byłam nieśmiała, to wewnątrz mnie roiło się sporo pomysłów i naprawdę "kolorowa" osobowość. / Before starting blogging I was pretty shy and I was scared about showing what really is inside of me. That's why Color soul, because despite being shy I was really creative.
10. Twoje must have na wiosnę / Your must have for spring
 Ostatnio mam manię na sportowe rzeczy, więc moim must have na pewno będzie coś właśnie tego typu. / Last time I'm crazy about sporty clothes, so this is my must have for spring.




3 komentarze:

  1. Zapraszam na http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/5kpw/
    wszystkie sukienki po 50zł i spódniczki po 30zł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tymi pytaniami do bloggerki :) Dodatkowo ciekawe stylizacje ! :) zapraszam do siebie : nicole-szulcc.blogspot.com :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń