8/05/2014

D.I.Y Sinsay & Ice Watch Pop UP Store


W ostatnią sobotę (2.08) miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez markę Sinsay i Ice Watch. Moim zadaniem było poprowadzić warsztaty z dwoma innymi dziewczynami na temat przerabiania ubrań. Oprócz tych warsztatów, każdy kto chciał mógł wziąć udział w wielu atrakcjach albo zrobić zakupy w Sisnay Pop Up Store.











 Na prowadzonych przesz nas warsztatach miałam zaprezentować przerobione wcześniej przeze mnie ubrania marki Sinsay. Ze zwykłych spodenek "na w-f" stworzyłam dziewczęce shorty, a do zwykłego białego T-shirtu doszyłam kieszonkę. Do zrobienia tego wszystkiego użyłam: maszyny do szycia (można poradzić sobie bez!), nitki, igły, centymetru krawieckiego, nożyczek i guziczków. Całkowity koszt: 6zł. :)


zdjęcia: ja, ekipa Sinsay







2 komentarze:

  1. Hihihihi, znalazłam Cię ;)
    Bardzo przyjemny blog, do zobaczenia we wrześniu.

    http://wielewiele.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń