2/14/2015

Morning


Moje sobotnie poranki zwykle zaliczają się do tych dłuższych. Mam wtedy czas dla siebie. Mogę spędzić więcej czasu na śniadanie. Uwielbiam zdrowe odżywianie i kombinowanie w kuchni, dlatego zazwyczaj w soboty troszkę więcej spędzam tam czasu. Dzisiaj zrobiłam sobie po raz pierwszy smażoną owsiankę. Tak, smażoną. Bez dodatku tłuszczu i cukru. Wyszła przepyszna! I wcale długo nie zajęło jej przygotowanie.


Potrzebujemy: 4 łyżki płatków owsianych, pół jabłka, kilka orzechów włoskich, łyżkę miodu, cynamonu odrobinę mleka lub wody.
Jak zrobić? Banalnie proste. Płatki zalewamy wrzątkiem, bądź gorącym mlekiem i odstawiamy na chwilę. W tym czasie możemy pokroić jabłko i orzechy. Na patelni podgrzewamy miód i po chwili dodajemy płatki. Do środka dodajemy cynamon, orzechy i część jabłek. Smażymy aż wszystko się połączy i zarumieni. Resztę jabłek kładziemy na wierzch.
Smacznego!



8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Śliczne tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękny pokój :) tak z sh i to za jakies 10 zł , a włosy robiła mi kolezanka która uczy sie na fryzjerkę :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu u Ciebie :)
    Ps. futrzaną kitkę kupiłam w sh :)
    Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny i stylowy pokój,uwielbiam takie miejsca i w nich czuję się najlepiej.
    Cudownie!

    OdpowiedzUsuń