2/01/2015

One night 8 looks


Chyba wróciłam. Mówię chyba, bo boję się cokolwiek obiecywać, ale trzymam mocno kciuki sama za siebie, że wygram z lenistwem. Mam w głowie sporo pomysłów i chyba w końcu ktoś mnie zmobilizował, żebym je tu pokazała. Zamiast dłużej się wylewać i użalać nad samą sobą przejdę do rzeczy. 
W piątek idę chyba na pierwszą w tym roku imprezę osiemnastkową. (Mój rocznik właśnie wchodzi w jakże dorosłe życie, sama jeszcze do maja mogę się cieszyć beztroskim dzieciństwem). Układałam, więc sobie w głowie w co się ubrać i pomyślałam, że w sumie mogłabym się podzielić moimi pomysłami, w końcu każdy chodzi na imprezy, nie tylko na urodziny. Tak oto przygotowałam taki niezbyt "professional" post :D. Mimo to mam nadzieję, że się spodoba. ;)


To taki bardzo prosty strój, jeśli impreza jest dość prywatna i nie zapowiada się hucznie. W ogóle tego nie widać, ale mam tutaj woskowane spodnie z wysokim stanem i jasnoróżową koszulę. Jako, że jest to dość codzienny look dodałam duże, srebrne kolczyki i (chyba moją ulubioną) torebkę. 


Tu już bardziej imprezowo. Złota, cekinowa spódniczka i zwykła czarna koszula oczywiście z moją kochaną torebką. Mi się w sumie ta koszula trochę kojarzy z kelnerką więc, jeśli komuś to przeszkadza to proponuję również opcję z koszuleczką na ramiączkach. 




Tu to już w ogóle poszłam na całość. Ta sukienka to na pewno nie jest zwykła "mała czarna", bo pokryta jest w całości cekinami. Dobrałam do tego marynarkę, chyba w najweselszym kolorze w mojej szafie.
Oczywiście jest jeszcze opcja cała na czarno, ze skórzaną kurtką.



 Tę spódniczkę już widzieliście, ale w wersji z "żałobną" górą.


Ta sukienka to mój hit. Dorwałam ją w sh za bodajże 5zł. Cała czarna, przylegająca, z luźnymi, koronkowymi rękawami. Takiego cuda to jeszcze w lumpie nie widziałam!


I na koniec zwykła, delikatna sukieneczka do której dobrałam ciężką, ale kobiecą biżuterię. 

Sama jeszcze się zastanawiam, który zestaw wybrać na piątek. :)

6 komentarzy:

  1. Pierwsze najlepsze! Buty są BOSKIE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteria z ostatniego zdjęcia powala <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. moja pieknota <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the clothes,and thanks for your sharing.

    OdpowiedzUsuń